KILKA SŁÓW NA NASZ TEMAT:


ADRIAN CIEMNIAK
Pochodzę ze słonecznego Rawicza, zwykło się mówić: "kto nie kombinuje, w Rawiczu nie siedzi". Jestem przebojowy, przystojny i inteligentny lecz czasami mam przerwę. Z uwagi na malownicze położenia mojego miasta nad rzeką Masłówką i okolicznymi jeziorami, przywykłem do wypoczynku nad wodą. Nie zmienia to jednak faktu, iż moją drugą miłością są góry, które uwielbiam eksplorować w gronie przyjaciół wraz z dziewczyną i Żubrem (naszą maskotką). Moim nowym hobby jest kajakarstwo.


PIOTR KARLIK
Jestem studentem prawa na UAM w Poznaniu, uwielbiam aktywnie spędzać czas, szczególnie uprawiając sporty: wakeboarding, skimboarding, muay thai i bilard. Amatorsko zajmuje się kuglarstwem: żonglerka, poi, boken, chodzenie na rękach itp. Uwielbiam sok z zielonych bananów. Moim marzeniem jest skoczyć ze spadochronem z 4000m nad tatrami, co mam nadzieję, że spełni się w tym roku.



JULIA PRZENICZNA
Znajomi mówią o mnie, że zyskuję dopiero przy bliższym poznaniu. Jestem obdarzoną charyzmą osobą cierpiącą na nadmiar energii. Każdą wolną chwilę poświęcam na trekking, kajakarstwo górskie i basketball. Zimowe wieczory spędzam z dobrą lekturą. Nie zaakceptowałabym życia bez czekolady i lodów truskawkowych od Grycana. Ubóstwiam polski Bałtyk i podróże, te małe i te duże.



ANNA WILIŃSKA
Moim życiowym mottem jest zdanie „Twoje życie będzie miało sens, jeśli każdy wstający dzień otworzy przed Tobą nowe horyzonty” (A.Ayache, „Listy do mojej córeczki”). Kocham działać, mam milion pomysłów na minutę i nie mogę usiedzieć w miejscu. Na co dzień studiuję administrację i prawo na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Uwielbiam sport czynny w postaciach najróżniejszych. Kiedyś trenowałam hokej na trawie oraz taniec towarzyski. Teraz marzy mi się nauka gry w squacha.


MARIUSZ ZELEK
Jestem prawnikiem oraz naukowcem i lubię to, co robię. Pasjonują mnie przygodowe gry komputerowe, a także czytanie i pisanie książek. Uwielbiam piłkę nożną i hokej na lodzie. Lubie japońskie sushi, a także inne kulinarne wynalazki. Poza tym kocham organizować i brać udział w rozmaitych ciekawych i niekonwencjonalnych przedsięwzięciach. Interesuje mnie również absurdalny humor.